SNART LÄTTAR MOLNEN SOM DU MÅLAT PÅ HIMLEN MIN

det är faktikst ganska läskigt hur snabbt ens liv kan vändas upp och ner från att ha varit helt perfekt, helt felfritt. jag vill bara spola tillbaka tiden till sommaren 09 då pirret i magen och leendet på läpparna aldrig kunde släppa. jag var glad och förväntansfull. hade liksom inget som tyngde mig. men nu är det inte så. verkligen inte så. det är mindre än en vecka kvar tills skolan börjar, mindre än en vecka kvar tills min syster flyttar hemifrån och allt känns bara botten. helvetes jävla botten.


Kommentarer
Postat av: Karin

:'( <3

2010-08-19 @ 23:43:25
Postat av: Syster

Älskade Tildis! Jag kommer hem ofta och du får komma upp när du vill! ÄLSKAR DIG! Kom hem så vi kan umgås innan jag åker! <3

2010-08-20 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0