DU HAR RÄDDAD MITT LIV, DET ÄR NÄSTAN MAGI

har nått höjden av lycka, ännu en antibiotikakur is on! kommer alltså vara lagom pigg denna veckan också, när koncentrationen veerkligen, verkligen måste vara på topp. jag har gått och blivit ett gammal groggig vekling, utan dess like. på högstadiet var jag som lollolito och hade nollat i frånvaro, nu är jag sjuk/drar på mig skitgrejer var och varannan dag känns det som. haha jaja, nog om det..

jag kunde inte somna inatt för jag låg och tänkte på ayia napa och att det nu är mindre än 250 dagar kvar. om två månader ligger jag dessutom på stranden i thailand med min favoritkille vid min sida och det skadar ju inte det heller. imorgon ska jag trimma min arma stackars kropp på gymmet och göra mig redo inför beach-11, ska jag. men nu är det andra bullar för lelle robinson crusoe ligger här bredvid mig och tigger om min uppmärksamhet. falken har gett oss miljoners miljarders uppgifter och det är dax att sätta igång nu, wohoo! om en halvtimma är det dock ung och bortskämd på rutan som förgyller de i vanliga fall ganska trista måndagarna, kalajsigt värre! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0