WE DANCE TO THE BEAT


jag gillar denna bilden starkt. jag och världens finaste syster vid marble arch i somras.. saknar london och saknar värmen, men mer saknar jag att ha en syster här hemma att kunna ta det lugnt med, tjöta med, retas med och kramas med, saknar att inte ha någon på min sida med mina diskussioner med mamma, saknar till och med våra bråk. tur att det vankas julafton och en liten pruttis kommer ner till skövde med tåget snart!

har lyssnat på robyn hela eftermiddagen och har kommit fram till att jag diggar denna brud något enormt. hennes senaste album "body talk" sitter som en smäck, som pricken över i:t. hela albumet är klockrent. wellwell, ska kila ut på en promenix med karre om ett tag men innan det måste jag fixa lite grajor. BESOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0