YOU'RE A SONG WRITTEN BY THE HANDS OF GOD

nu ikväll var jag ute på en promenix med karin, men det var inge vidare skönt inte. det var så kallt att det stacks i hela kroppen så vi tog vårt förnuft till fånga efter ett tag och tog en genväg hem till karre, fixade varsina koppar med te, virade in oss i filtar och satte oss och kikade på twilight istället. en gammel klassiker som står oss varmt om hjärat. nu ska jag hoppa in i min leopardmorgonrock som jag fick av min rara pojkvän i julklapp (i bloody love it) och kika på ytterligare en film. love my life, PUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

myyys jeeeeee <3

2010-12-28 @ 00:14:30
Postat av: matilda

indeed, PUSS

2010-12-28 @ 11:50:38
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0