CHEERS TO THE FRICKEN' WEEKEND

jag har ont i huvet, jag har ont i ryggen, jag har ont i mina halsmandlar, jag har ont i knäna, tjaa listan kan göras lång och jag börjar tro att jag faktiskt har gått och dratt på mig nåt..  men vafän, sket jag i det eller! ska ut på äventyr i vilket fall. kvällen spenderas nämligen i stan med ett skönt gäng och det blir nog minst lika kul som vanligt, trots mina skråmor, symptom och besvär. dock blir det nog inte lika kul imorgon när jag ska stiga upp tidigt som satan för att sätta mig i en bil och sitta kvar där i cirkus tre-fyra timmar för att såsmåningom landa i uppsala. känns ju inte alltför lockande, men vad gör man inte för lite umgänge en fredagskväll som denna? hihooo PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-22 @ 13:06:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Amis

fin blogg =)

2010-11-22 @ 20:27:31
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0