JUST DON'T FALL RECKLESSY, HEADLESSLY IN LOVE WITH ME

det var första gången jag var utanför dörren idag sedan det officiellt blev vinter här i skövde och jag fick mig allt en smärre chock. jag kunde för det första inte öppna dörren nere i porten för det var en stor snöhög i vägen och bara under den korta vägen jag fick pulsa i snön från ytterdörren till bilen drog jag med mig flera ton på vägen. jag såg ut som en snögubbe när jag satte mig i bilen och ack så mysigt det blev när all smö smälte sen inne i värmen. hihoo. iaffff, sitter nu här och pluggar lite inför svenskaprovet imorgon. jag som är lite utav en jultraditions-nörd hade ju sett fram emot adventsfirandet som går av stapeln imorgon bitti (alternativt en välbehövd sovmorgon he he) men vår underbara svenskalärare bokar ju självklart upp ett prov på just denna timman, just denna dagen. hemla bra trevlig kvenna den däringa falken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0