COCONUT DREAM

denna helg får både ris och ros. en positiv grej är att mina hjärnceller är i välbehåll och att jag är inte bakis idag (som vissa andra hihooo). jag har nämligen haft två gosiga kvällar innehållande film och mys med tjejerna. jag har även hunnit med en sväng till göteborg med min fina vän katarina och jag fick med mig en göörskön skjorta hem från monki, klad chey! fick mig även min livs smakupplevelse när jag köpte med mig nya loka likes L.A, med smak av cocos på hemfärden. så sinnessjuuukt jävla god alltså! jag har blivit frälst. try it!

nehe, jaha. idag då? spinning, övningskörning, besök hos pappa, solning och plugg står på schemat. rockig söndag



Kommentarer
Postat av: Louise

vet inte om jag ska tolka rockig som ironiskt. men det är ju alltid rockigt att hänga med mig liksom

2011-04-03 @ 18:16:57
URL: http://lollolito.blogg.se/
Postat av: matilda

du rockar hela min värld gumman!

2011-04-03 @ 19:19:45
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0