FORGET WHAT YOU KNOW

har äntligen klickat hem dessa skönheter. de va la på tia som vi säger här på landet!

 

idag har jag varit skitduktig på alla möjliga sätt och vis. dissade sovmorgonen och var på yoga med lovisa ist och har även fått massa plugg gjort så jag slipper syssla med sånt trams på lovet. men hepphapp, nu ska jag ner till ica och införskaffa mig färdkost tills den fem timmar långa bussresan imöra. sen ska jag ut och springa för att sedan belöna mig med en halvtimma i fejksolen. bör nog gå och lägga mig i tid ikväll och, för sömn lär jag ju inte få så mycket av de närmaste dagarna. imorgonbitti tutar och kör busschauffören redan klockan sju.. man tackar!


Kommentarer
Postat av: storbloggarn

de va la på tia tösa!

2011-04-13 @ 20:15:01
URL: http://louiseo.blogg.se/
Postat av: matilda

presajs! nu kan jag äääntligen glida runt med mina vita fina skor här på vischan!

2011-04-13 @ 21:37:34
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0