HEART IS KING

idag har jag varit uppe med tuppen och skjutsat päronen till stan, gymmat och uträttat några ärenden. nu i em har jag sytt som bara den. har fixat till ett par jeans bland annaaat. har även testat min balklänning tusen miljarder ggr, men kom fram till att den var aldeless för stor. måste skicka tillbax den te freakin kina och byta storlek osvosv. segt.

meeeeeen fick det roliga beskedet idag på posten att mitt kära körkort har anlänt så det ska jag strax åka in och hämta. ska även ta mig en trip till vackra stöpen och sen ikväll ska jag myyyyyyyyza. imorgon vankas det shopping i göteborg med min gamle hederlige norska. goa grejer


finurliga cheyer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0