THOSE CRAZY SUMMERNIGHTS

idag har jag känt mig fett otillräcklig. känns som att jag måste vara på massa ställen samtidigt, göra massa grejer samtidigt, tänka på massa grejer samtidigt, veta massa grejer samtidigt, ah väldigt många grejer samtidigt helt enkelt. det ska hinnas med så omänskligt mkt varje freakin dag för att vara alla till lags men jag paaaaallaaaaaaaaar verkligen änte. orkar inte jämt känna mig steget efter, vara apstressad och känna att hur mkt jag än betar av så finns det ändå huuuuuur mkt som helst att göra.. ÅH jag är fanimig utbränd. har gått in i den där himla väggen som alla dillar om



SHIT va gött mäd hälg imörgon, ska ränna nere på byggdaaa med mina goa kömpisar å hare hemla sköj å ente tänka så hemla möe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0