SITTER OCH PLUSSAR NOLL MED NOLL

åh, jag har varit deppig hela förmiddagen. det är tid nog att jag tar tag i allt plugg jag har missat nu när jag varit borta men tankarna skenar iväg på allt möjligt annat. jag saknar thailand så sjukt mycket, där det största problemet i världen var när man velade över vad man skulle slänga på sig för kläder när man skulle åka in till stan, att välja någon av alla tusen maträtter på menyn eller att tvingas gå i den varma sanden för att komma ner till havet. sverige är så sjukt törrt, jag säger då det. så in i helskötta stressigt hela tiden. urk!

jag hade förövrigt en rolig kväll igår, dansade tills benen värkte men höjdpunkten var nog ändå att se karre på benen igen, pigg och gla! vi från skövde kände oss dock som en utomjordingar, kände max tio pers av 130, men det gjorde detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0