DU DÖDADE MIG MED KÄRLEK OCH JAG DOG NÄR DU LOG

go start på veckan! satte mig på pims med tre fina tjejer och slurpa i mig en chailatte istället för att bada på idrotten. fick ångest  för att jag är så extremt lat och gick till gymmet efter skolan. nu blir det dock andra bullar då min mattelärare aka naturmarre strax ska komma hit och hjälpa mig med min förbaskade matte. jag har ett gigantiskt matteprov som jag knappt kan någonting till på fredag. det ser fan inte ljust ut. 4 days to go. 4 dagar med nya möjligheter. jag bör nog koppla ifrån mitt nätverk alltså, hehhhh.

Kommentarer
Postat av: Karin

sjukt fin är du min vän <3

2011-01-24 @ 20:12:11
Postat av: matilda

du är så sjukt mycket finare gumman! <3

2011-01-24 @ 22:00:17
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0