HÄR STÅR JAG KVAR FÖR JAG BLIR SÅ DUM AV DIG

Lista över 2010 (tidsfördriv - det suger att vara sjuk)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja, mkt! Partade loss på smögenbryggan med mina brudar, kramade om robert pattinson på madame taussauds och stod och knökade längst fram vid scenen oskar linnros spelade på under göteborgskalaset bland annat

Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nej, standarn att vara hälsosam och träna sönder håller ju bara ett tag tyvärr!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
Nich

Dog någon som stod dig nära?
Nope, peppar peppar!

Vilka länder besökte du?
Var i england gjorde londons gator osäkra! haha nejmen jag hade världens mysigaste helg med elina och mamma!

Är det något du saknat 2010, som du vill ha 2011?
2010 innehöll baskemig allt, så nä inget speciellt. en solsemester hade ju suttit fint och tjaa, blir ju minst två detta året! :)

Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
den 15 maj då jag och marre firade ett år, och 12 augusti när oskar linnros spelade - oförglömligt!

Vad var din största framgång 2010?
Att jag klarade av att hoppa på fucking kryckor från samhäll till matsalen minst en gång om dagen. mina biceps går baskemig inte av för hackor inte!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha, käkade penicillin var och varannan vecka och bröt foten på våren.

Bästa köpet?
Resan till ayia napa antagligen! :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och föda sorgligt nog..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min underbara pojkvän, världens bästa tjejkompisar och alla goa sommarkvällar, herregooood

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Från och med Du, we no speak americano, dum av dig

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Glad som fan!

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Varit lite mer spontan!

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Klagat så på allt mellan himmel och jord och tagit allt för givet

Hur tillbringade du julen?
Med hela tjocka släkten

Blev du kär iår?
Hihooo, är kär!

Favoritprogram på TV?

Gossip girl - givet, my super sweet sixteen också för dom är så äckligt bortskämda haha. ung&bortskämd också på tal om att vara just bortskämd

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja, så in iiii!

Största musikaliska upptäckten 2010?
Oskar fucking Linnros <3!!!!!!!!

Årets bästa film?
Avatar

Är du nöjd med dina val under 2010?
Både och.. heh

Finns det någonting som kunde gjort ditt år bättre?
Hade jag varit 18 hade jag fan levt loppan, men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge!

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2010?
Haha som den trogna h&m- och gina tricotshopparen jag är får jag väl säga ganska... vanlig?

Vad fick dig att må bra?
Mina fina tjejorrrr, martin och baguetterna med kycklingröra från paprika, dom är gudomliga!

Vem saknade du?
Sofie, Amanda och Elina en hel del

Vilken kändis var du mest sugen på?
Hehe måste jag ens svara....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0