HAT

jag hatar mina irriterande jävla myggbett som jag har över hela benen. jag hatar att mitt rum är en enda röra med en miljard flyttkartonger överallt. jag hatar att vara 17 när mina vänner är 18. jag hatar mitt totalt urkassa immunförsvar. jag hatar sommarsverige. jag hatar min icke-existerande solbränna. jag hatar att vara fattig. jag hatar kvällar som dessa då allt bara snurrar i min skalle. jag hatar att jag sönderanalyserar allt in i minsta detalj. jag hatar alla minnen som blossar upp gång på gång. jag hatar att känna mig så jävla ensam när jag egentligen inte är det. jag hatar att jag visar mig såhär svag. jävla skit och..

Kommentarer
Postat av: det blir bättre

Det blir bättre

2011-07-23 @ 00:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0