JAG BOKSTAVLIGT TALAT ÄLSKAR LIVET

JAG DÖR!! hur har jag kunnat ralla runt här i skövde som en vanlig dödlig människa utan att veta att freakin linnros-älsklingen ska komma till trollhättan för en fucking gratiskonsert på söndag?! shitshitshit, det finns inga ord för att beskriva denna lycka!!! SERIÖST, jag kommer inte kunna somna inatt. WIIIIIIIIHOHOHOHOOOO!

i förbifarten kan jag även meddela att jag och ett gäng brudar jag tycker väldigt mycket om ska tillbringa en heldag i göteborg imorgon. shopping och lotta på liseberg står på schemat and therefore är det väl dax för mig att hoppa i säng och samla krafter inför dagen i ära. ÅH VAD JAG MÅR BRA JUST NU. detta blev en update med lite för mycket versaler men SKITSAMMA, PUSSSSSSSSSSSS PÅ LIVET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0