WE DON'T SLEEP WHEN THE SUN GOES DOWN

jag har en äckligt bra förmåga att skjuta upp saker MEN nu får det vara nog. mitt rum ser ut som rena rama bombnedlaget för tillfället. jag ser inte mitt golv längre, det ligger kläder över-fucking-allt och jag kan enkelt dra konstaterandet att den årliga midsommar-packningen is on. fast grejen är ju den att jag har inte fått ner ett enda klädesplagg i min väska än och det var ju himla synd på golvet gör dom ingen nytta.



bjur på denna charmiga bild bara för att den får representera vårat kommande HELL OF A midsommarfirande. kommer bli bra bättre bäst med världens bästaste brudar i världens bästaste smögen. BRABRABRAAAA. men nu åter till min arma stackars TOMMA resväska. skål på er, eller cheers m8 som vi med stil säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0