HE'S SUCH A BEAUTIFUL DISASTER


lite stöldgods från i lördags.

 

lyssnar på river flows in you och är deppig utan anledning, har liksom inget att vara deppig över. men grejen är att jag alltid blir ledsen när jag hör den låten. den är relaterad till det ena med det tredje, himla jobbiga grejer iallafall. fast jag gillar den så jag kan inte sluta lyssna på den. haha weird.. ska iallafall sätta igång med lite samhällsplugg nu, har prov på onsdag och i vanlig ordning måste jag hetsläsa alla sidor. har haft både vattengympa och kört ett pass på gymmet idag och är därför rätt mör i hela kroppen nu, inklusive hövve så får la se hur detta kommer gå. undrar vart morsan håller hus också förresten, börjar kurra lite i magen. haha, jajaaaa. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0