DU BERÖR MIG, DU FÖRFÖR MIG OCH DU VET, DU GÖR MIG HET

insåg precis att jag kommer skriva prov i hela nio timmar denna vecka. fyra timmars spanskaprov imorgon, en timmas historiaprov på torsdag och fyra timmars matte c-prov på fredag. det är ju vidrigt rent ut sagt. ja, nio timmar för mycket helt enkelt.

 

therefore borde jag ju verkligen inte sitta här och slösa bort tiden, men har man ingen självdiciplin så har man inte. känner mig som värsta snoozen på morgonen, bokstavligt talat. jag är en mästare på att skjuta upp allt jobbigt tills det är helt jävla kaos och helt kört anyway. har fått värsta dillen på timoteijs nya låt "het" för övrigt. åhh det är ganska jobbigt det med faktiskt. cut cut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0