THAT'S WHY I PUT MY HANDS UP

hello handsome säger jag ju baraaa. livet är liksom killen ovan gorgeous just nu. min bäste vän kokosoljan har nämligen fått årlig premiär då solen har tittat fram igen och jaaaaaa, ärligt talat är det i solen jag mår som bäst. kommer baskemig må som en kung om 95 dagar (i bet you know what happens then)! landade på ahlgrens backyard idag efter skolan och sola/chilla/drömde oss bort järnet och nu ikväll cyklade jag in till skövde city och mötte upp louise för ett latio-pass på feelan. jaojao, men nu ska jag bearbeta lite studier, sånadär som ofrivilligt skjuts åt sidan över helgen och så får man slita som änna djur på veckorna. väldigt onice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0