SJU SORGER OCH ÅTTA BEDRÖVELSER SEN

fan! jag ligger här i min säng med min käre acer på magen, min käre linnros i högtalarna samt min käre vän karamellkungen bredvid mig. och jag ligger här med dödsångest och nojar över att jorden ska gå under på lördag.. helvetes jävla domedag, om vi nu ska dö så kan vi la göra det idag istället så slipper jag fyra timmars np i freakin matte c imorgon. åhhhhhh dööda majj nuuu

ehh, nog tjatat om skolan. imorgon eftermiddag landar mitt feta arsle på tåget ner till göteborg tillsammans med mina fina vänners rumpor. en kväll på gamla hederliga lise med maggan på scen - det kan bara bli asbra.


langar en bild på två snorungar som jag tycker om

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nawsimosi tycker om dig med darling!!<3

2011-05-21 @ 18:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0