COVER YOUR EYES TONIGHT

idag är det en månad kvar tills julafton och det är 11 plusgrader ute. det är nåt som inte stämmer hääääär vaaa. sitter för tillfället på en förjävla tråkig filosofilektion och ba vill dö. sitter och kollar ut genom fönstret och ser typ hela skövdetown. västerhöjd heter ju just västerhöjd för att det ligger väster om en höjd, men de är ingen vacker syn från denna jävla höjd ska ni veta. massa värsta flytta-här-ifrån-och-gör-karriär-i-storstan-känslor har dykt upp i mitt hövve och dom typ gnager sönder mig. jag vill till spanien, jag vill till uppsala, jag vill till usa, jag vill härifrån. gärna med mina polers i handen för er vill jag ju inte flytta ifrån.




HEHE BITCHEN DÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0