THERE'S NO TIME FOR SLEEPIN' SLEEPIN'

idag när jag jobbade hade jag massa jullåtar i hörlurarna och då ska ni veta att det inte var vilka singers som helst, på min NOCHEBUENA-lista finner ni bland annat carola, amy diamond, emd och peter jöback. asså vad är grejen med att det bara är massa borisar som gör jullåtar elle? nu när linnros tyvärr har gett upp soulpopkarriären kanske en julskiva vore nåt att satsa på? så man får lite äkta julkänsla nån gång liksooooooom

idag fyller min allra käraste ägodel 9 månader och det firas med fyra bilder som låg långt bak i arkivet. h3h3 sötizar



Kommentarer
Postat av: louise

asså jag ser fan ut som amy diamond på första bilden. fyfan, blek och orange buhuhuuu

2011-11-16 @ 00:31:05
URL: http://louiseo.blogg.se/
Postat av: Matilda

du är la för söt, flicka lilla

2011-11-16 @ 14:12:43
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0