DOM BYTTE MENING, BYTTE ORD, DE BYTTE KÄNSLOR

hej solbrända och ljusbrunhåriga matilda. va fin du är. annat är det nu, din blekfeta svarthåriga krake.

 

är lite tpl nu såhär på hösten, har nog en såndära höstdepression som alla skriver om. som alla andra har jag asmkt i skolan. har jämt ont i huvet. är jämt trött. fryser jämt. saknar jämt. längtar jämt. är aldrig nöjd. vill ha mer. vill ha dig här. saknar min syster. vill vara 18. är rädd för att förlora. är rädd för att bli sårad. är himla osäker. rädd för att vakna upp. känns som jag drömmer. saknar ditt leende. saknar din närhet. rädd för att sabba något. rädd att säga för mycket. rädd att säga för lite. vet inte hur man gör längre. vet inte hur man ska känna. det känns som sagt som att jag drömmer.

 

lite sånadär självdestruktiva tankar har jag idag. har miljoners miljarder tankar som bara snurrar i skallen på mig. behöver något lugnande pronto


Kommentarer
Postat av: Louise

<3

2011-10-13 @ 21:13:46
URL: http://lollolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0