GET BACK ASAP

brabrabra dag! i förmiddags bakade jag lussebullar tsm med lisa och karin och efter en liten stund dök plötsligt en hel drös med helt ok goodlookin byggarbetare upp så vi hade lite party med dom. (levels har ju kommit ut på spottan efter femtioelva år!!!!) senare joinade dalle klubben och vi glodde en halvtaskig tonårsfilm, mumsade på våra gyllene bakverk och smed lite planer inför vår asgrömmaaaa höst/vinter vi har framför oss. kempegrejt tiep

nu har iaf matilda linnéa andersson intagit sin vanliga kvällsposition i sängen framför teven. har inga planer på att röra mig än på ett tag och förresten så va jag på ett ASjobbigt bodypump-pass förut och har redan träningsvärk så faktum är att jag ändå inte skulle komma upp ur sängen hur mycket jag än velat. herrå amigos!


snorungen till höger befinner sig på grancanaria nu..........
inte alls avis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0