LAST NIGHT I SAID I WAS FINE BUT I LIED MY HEART IN THOUSAND PIECES

där gick man på lov då! alla prov och inlämningar för veckan är skrivna så de är la bara att buga och bocka för min självdiciplin som dök upp från ingenstans. nu ska jag bara släpa min arma stackars kropp till skolan och sitta av tiden i tre dagar till sen vankas det ledighet som kallas duga! totally aaaasawesome.

ska strax knata in till gymmet där det äntligen är dax för lite street dance igen. sorry om jag är värsta schitzo. i guess att ni är vana vid att jag är typ skit tpl men man får la va glad över dom få dagarna jag tänker lml ist för fml då. (heh, förkortningar är helt och hållet min grej) PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS. och eh... PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0