SÅ MÅNGA FRÅGOR, INGA SVAR

rättskunskapsprov - check! gick la sådär, men skönt att ha det avklarat iallafall. nu har jag bara geografiprov och spanskaläxa imorgon, krönikaskrivning på torsdag, spanskainlämning på måndag, svenskaprov på tisdag och oliver twist att läsa ut tills på nästa fredag för då ska en analysuppgift vara skriven på den bokdjävulen. sen kan jag äntligen ta mig mitt välförtjänta höstlov. HEHEHEHE vem sa att man kunde softilera i trean?

nu i em var jag även på älskade ääääääääälskade KSS hos ortopeden. kan nog hitta dit med ögonbindel så många gånger jag har varit där. fick iaf beskedet att jag är halvt överrörlig (HAHA, jag som trodde jag var stel som en gammal gumma) och måste därför göra TVÅ (?!) askomplicerade operationer om mina knän någonsin ska bli bra igen. fml for real. gips i sex veckor på vardera ben (ja, BEN. från fucking låret ner till fucking foten), plus ett halvår till att träna upp knäna igen. sammanlagt ett år och 12 veckor innan det lönar sig alltså. tveeeeeeeeek om jag gör den operationen vaaaaaaaaa. det får la vänta tills jag är arbetslös och inte har nåt att göra efter studenten i varje fall för om 16 dagar börjar mitt nya liv som 18åring och då har jag hört att man inte bör ha gips och hoppa runt på kryckor!


jag och ett av mina (random) blogfans


Kommentarer
Postat av: ella

du och angellica blick !!!!!

2011-10-18 @ 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0