JAG HAR FAMLAT I MÖRKER MEN I DIG SÅG JAG LJUSET

det är söndag och jag är lika o-utvilad som vanligt på denna förbaskade veckodag. men jag ska inte klaga, jag har haft den roligaste, klockrenaste, skönaste, trevligaste (you name it) helgen på svensk mark på länge. jag behöver inte säga så mycket med än att JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER, i freakin love you all. sitter här i skrivande stund med ångest upp över öronen för en himla artikel ska vara inskickad på fronter på tisdag senast kl 12:18 och jag vet ente ens va jag ska skriva ommmmm. jälla skit och

langar två bilder jag knäppte igår på ett par kräftor och ett par räkor och ett par görsnygga chiquitas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0