TIDERNAS BÄSTA FILMLÅT

asgött att cykla hem i sjukt jävla spöregn. asgött att ha mascara i hela fejjan och blött stripigt hår. asgött att byta om från dyngsura kläder till mjukis och en babyrosa "jag är en nyttogubbe"-tröja. asgött att i detta skick öppna dörren för en totally asgo byggarbetare som lite förskräckt vid sin åsyn meddelar på stapplig svenska att han ska glasa in våran altan imorgon. tack gud, tack. det kunde varit THE moment, men hepp! nu vet jag var jag har dig.

satte sedan på "hur många lingon finns det i världen" för att det var värsta filmvädret och blev himla glad när lite skönmusik i form av "från och med du" var med så det vart helt plötsligt en plus-minus-noll-situation alltihop. men nu måste jag verkligen ta tummen ur räva och sätta igång med plugget, har ju tyvärr inte tid med att softilera mer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0