WHO WANTS TO BE ALONE



tjollahopp! snygga va? det var regnigt, kallt och grått när jag åkte till skolan imorses men ack så soligt, varmt och underbart när jag skulle hem. kollade på klockan och insåg att jag hade missat bussen med en minut så jag bestämde mig helt enkelt för att ta en promenix hem i det vackra vårvädret istället för att sponsra freakin västtrafik i onödan. slängde snabbt i mig lite food när jag kom hem och nu har jag precis åkt runt som en galning till alla skövdes matbutiker och lämnat cv i hopp om änna jöbb i sömmaaar. vore askalas och tjäna lite cash innan vuxenlivet tar fart på allvar! haha. ikväll vankas det spinning, med eller utan träningskompanjoner vet jag ej eftersom mina vänner är sämst i världen på att svara på sms. fy skäms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0