I LOVE... BLUEBERRY & SMOOTHIE

där va nog genom tidernas bästa lov över. men jag är inte bitter, mer väldigt väldigt väääääldigt nöjd och belåten. hade världens mysigaste jul och nyår, tog freaaaaakin körkort, har varit med mina gosiga vänner, dansat tills fötterna värkt på krogen, lekt med mina småkusiner, jobbat, tränat och shoppat osv osv. feeeint typ

min icke-existerande skolångest kan nog även bero på att jag har skickat in alla inlämningar som har varit på to-do-listan samt att det är freakin 150 imorgon!!!!!! det är bara ett halvår kvar tills studenten nu, helt jävla sick. afterski känns dock mindre passande för min del då jag har befunnit mig i backen enbart en gång i hela mitt liv och den gången var ju mindre lyckad om man säger så.  


känner mig för övrigt tvingad till att ge er mitt allra första skönhetstips idag. den här goda jäkeln fick följa med mig från kicks i förmiddags och den luktar seriöst m-a-g-i-s-k-t. alla femtioelva bloggare som har skrivit om den hade baskemig rätt. testaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0