ÖDET LIGGER I VÅRA HÄNDER

sitter och kollar på guldbaggegalan av någon anledning, vet knappt hälften av vilka alla skådisarrr är men orkar inte sträcka mig för att byta kanal. är nämligen totally jättemegatrasig. har varit på bodypump nu ikväll och beslöt mig för att lägga på rejält med massa vikter för jag är trött på att aldrig se något resultat, men det känns mest som att jag har skadat min stackars kropp nu om jag ska vara ärlig. såååååååå tack för mig, nu ska jag fortsätta kolla på när petra mede gör bort sig


pusssssokraaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Lolllolito

Sötisar!

2012-01-24 @ 08:22:01
Postat av: Matilda

du är söt bönan!

2012-01-24 @ 15:21:45
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0