HOPP STÅR SKRIVET I VÄGGEN MEN BLICKAR STANNAR VID GOLVET

idag är en ovanlig dag. idag är jag så sjukt speedad så det finns inte. på en lördag dessutom, när hände det senast? vaknade vid halv nio och cyklade iväg till gymmet för ett mrl-pass. såg i de stora speglarna i träningssalen att mina kläder va redigt utslitna så jag åkte, efter lite dusch och mat, iväg och köpte lite nytt i träningsväg! sen fick jag ångest för att jag hade varit inne typ hela förmiddagen så jag drog med mamma ut på en pw för att toppa det hela. haha alltså whaaaaaat?

nu ligger jag iofs i sängen och tänkte ta en powernap. senare ikväll vankas det biomys med min älskling, love it. pusspusspusss


pink it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0