YOU'RE GONE AND I GOT TO STAY HIGH

jag må vara galen men detta ska bli min nya frippa!! så trött på mitt gamla vanliga TRÅKIGA brunsvarta. det är förändringarnas tid på ingång!!
 
nu ska jag ta mig nåt att käka och sen bär det av till mitt andra hem, mackedonken. på onsdag nästa vecka ska bästa malin utbilda mig i kassan så efter det ska jag börja där for real! ska bli gött att inte bara vara på samma ställe hela tiden, utan variera lite. det kommer nog få dagarna att gå lite fortare!! skäms verkligen inte över att jobba på mcdonalds, i'm proud mama! det är verkligen världens bästa jobb och jag har så sjukt kul på jobbet! visst kan man ha en dålig dag då och då, men det är sällan jag klagar över mitt jobb. amen to that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0