WE COULD BE HEROES

tjoflöjt! kom hem från borås för ett tag sen, har varit hos empet över natten och hälsat på i hennes nya stad! det var en riktig myshelg det, traskade runt på stan där det fanns en marknad och så satt vi på ett supermysigt café i några timmar. och idag har vi varit på borås djurpark! finfin helg.
 
nu sitter jag och letar soffor på internet, fick ju lägenheten!! så i november blir det en flytt till järnvägsgatan i vasastan. såå skönt att äntligen få resultat efter allt letande och ringande. har ju en del möbler efter mitt halvår i uppsala, så det blir nog inte så jättedyrt att flytta denna gången. det är ju en soffa som saknas då som sagt. har köpt massa ljuslyktor från indiska, ska även köpa gardiner därifrån. ett fint påslakan från åhléns har fått följa med hem också. saknas lite kuddar och krukor i roliga färger, sen är det nog klappat och klarrrtt! längtar!
 
imorgon blir det jobb på dagen och på kvällskvisten ska jag ta tåget till göteborg och oskar! som jag längtat!

sötaste apan haha!!
 
och lilla empet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0