ÅNGESTPODDEN

Sitter för tillfället på tåget till Örebro där jag ska tillbringa två dagar med min bättre hälft. I lurarna har jag världens bästa podd, ångestpodden av Ida Höckerstrand och Sofie Hallberg. Alltså dessa två brudar är också 93or och är skrämmande framgångsrika och kloka! De bryter tabun kring psykisk ohälsa vilket är sååååå viktigt. Vi alla är drabbade på ett eller annat sätt och det är just därför vi måste våga prata om det mer! HEJJA ER BRUDAR!

På dagens schema står ju som sagt häng med Louise. Ikväll är det rosétisdag i stan och vi ska väl inte vara sämre än att pallra oss dit! Och imorgon mina vänner, då ska vi paddla kajak. Haha så kul!!!

Nu ska jag fortsätta lyssna på avsnittet "Våga söka hjälp". Så bra!! Haaaade vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0