WOULDN'T IT BE THE PERFECT CRIME IF I STOLE YOUR HEART AND YOU STOLE MINE?

jag ska ta spruta mot hepatit A och B ikväll och jag vill inte. jag hatar sprutor och allt annat som också sticks för den delen. obekväma tröjor, getingar och sånadär sticksiga filtar bara farmor har ni vet. jag funderar baskemig på att åka till det där himla thailandet med risk för att bli dödssjuk, för jag svimmar bokstavligen talat när jag får syn på den där sylvassa, ENORMA, sprutspetsen. och när det går hål på huden och den där obeskrivligt obehagliga känslan går igenom hela kroppen har jag hjärtat i halsgropen. den smärtan man får utstå med i dagarna efteråt är inte det bekvämaste heller. usch, jag får tuppaskinn bara jag tänker tanken. jag ska nog springa ut i skogen och klättra upp i ett träd så att mamma inte hittar mig, presajs som karin gjorde när hon var liten för att slippa spela tvärflöjt på onsdagseftermiddagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0