ALL THAT GLITTER IS GONE

det är torsdag, men inte vilken sketen torsdag som helst. närå, för ikväll vankas det hip hop med världens bästa karin och det kan inte bli annat än asnice! tackar gudarna för imorgon är det äntligen fredag igen och det kommer också bli asnice, minst sagt! vad skulle man göra utan dom eller?

nej men vet ni vad, det blev lite princesstårta kvar sen igår när vi firade världens bästa mamma. jag är ju inte den som är den så jag tror att jag ska hugga in på en slice och plugga lite innan jag hoppar på hojen ner mot stan och dansen. ha det!

Kommentarer
Postat av: Karin

DU FORTSÄTTER DANSEN OCH DET MED BASTUUUUU <- utala mina U:n rätt.

och imorn blir GULD :D!!

och du är bäst.

och fortsätter dansen:) :):):):):):):) <3

2010-09-16 @ 19:37:30
Postat av: matilda

hahah we'll se min kära :D<3

2010-09-16 @ 21:35:57
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0