I'M NOT ONE OF THOSE WHO CAN EASILY HIDE



sitter här och muttrar över hur förjävligt livet egentligen är.. alla bara fyller arton hela tiden och själv har man inte ens börjat räkna ner för det känns som det är evigheter kvar. det är baskemig någon jäkel som fyller varje dag. ballonger och gratulationsbilder på glada människor var man än går. och det är min tur i fucking NOVEMBER? det är inte okej någonstans..

var iaf i skolan tills över fem idag (?!) bestämde mig i sista sekund för att göra ett himla ekonomiprov för att bli diplomerad gymnasieekonom. haha snap! känn på den ni.. svårt som fan var det iallafall och nu pratar vi inte mer om det. hehhh. har även varit och svettats lite på gymmet och nu ska jag sätta mig ner och skrapa ihop en argumenterande text i huvudet tills imorgon.. på engelska. man dör ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0