SCHOOL SLEEPER, FRIEND LOVER, FLOWER POWER


åh vad jag gillar den!

 

igår släpade jag mitt feta ass in till gymmet för att gå på boxning ännu en gång (konstigt nog). this time slogs jag med louise och har ännu en gång olidlig träningsvärk såhär dagen efter. förstår inte varför jag utsätter mig för samma sak om och om igen, haha! vi köpte iallafall med oss varsin b&j (som vi utan tvekan hade gjort oss förtjänta av) och slog oss ner i johannas goa soffa i källaren och där satt vi ett bra tag. lite så har hela lovet sett ut. jag har kollat på film med min man, min syster eller mina vänner minst en gång om dagen, har vänt på dygnet helt och hållet och emellanåt har jag tagit mig en visit på gymmet. älskar dethära livet men sorgligt nog tar friheten snart slut. det är helt enkelt för bra för att vara sant. morrrrrrr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0