I'M SO STARSTRUCK, BABY COULD YOU BLOW MY HEART UP

jag kan fortfarande inte fatta det. jag har träffat mannen i mitt liv!! jag svävar runt på moln för tillfället men min röst existerar knappt idag. linnros bjöd på VÄRLDENS GRYMMASTE konsert igår, har ALDRIG varit med om något liknande. så j-ä-v-l-a mäktigt. stod längst fram och drömde mig bort i hans vackra bruna ögon i en hel timma! shit detta scenario lär spelas om och om igen i mitt huvud tills jag dör. det var utan tvekan den bästa timman i heeeeeela mitt liv. JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG, och förresten... screw you S!

 

shitshitshit, jag kan sannerligen dricka på "jag har aldrig varit förälskad i en kändis". ingen fåååååååår mig att må så braaaaaaaaaaaa, tralalalaaaaaaa. PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0