DU ÄR NÅN ANNAN NU I OCH FÖR SIG


min fina

måndag, ja det ordet kan ju tala för sig självt. en seg sådan har det varit i varje fall. pallrade iväg till gymmet med louise efter skolan, och tur var väl det för mer vettigt än så lär jag inte göra idag. har massa plugg att ta itu med och därför säger jag tack och hej nu. langar en fin och bra text av maggio också förresten. eller vafasen, den är inte så fin när jag tänker efter.

"Visst du kan rycka på axlarna spela ball
Och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall
Och du försöker hålla masken
Så du kan sväva över marken

Visst du kan skratta och låtsas som ingenting

Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig"


Kommentarer
Postat av: louise

puss på dig min sköna böna

2011-05-02 @ 20:55:15
URL: http://lollolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0