H TO THE U TO THE N TO THE K, I LOVE

startade denna lillördag med prov, följt av två ganska oseriösa lektioner. träffade även freddan reinfeldt en snabbis i korridoren. haffade tjejerna för en fika på pimman efter skuulan där vi firade 100 dagars och pratade om allt mellan himmel och jord. trotsade min bamseförkylning gjorde jag också och följde med louise till vårt andra hem, feelis och körde lite crosstrainer. jajaaaaa, nu ska jag klunka i mig te, lyssna på min gudomliga spotifylista och plugga historia tills imorgon. ute i sista sekund som vanligt! tack för mig och min formella update. HA DET FEEEEEEEEEEINT


Kommentarer
Postat av: rebeccaaaaaaa

vem är denna gorgeous maaaaan?!

2011-05-09 @ 19:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0