WE FOUND LOVE IN A HOPELESS PLACE



efter en kort dag i skolan begav jag mig med min trasiga kropp till feelan. väl där gjorde jag dock mer nytta i solariet än på själva gymmet men jag ska ändå ha en fet eloge för att jag ändå tog mig dit istället för att dra hem och sova som min arma stackars kröpp skrek efter. sov nämligen bara cirkus tre timmar inatt, tror att de hade nåt med att göra mina femtioelva köppar kaffe jag hävde i mig igårkväll...... anyway, today ska jag övningsköra och plugga spanska. har nämligen värsta spanska-ångest-damp-pressen på mig, dels för att jag ska jobba som au pair i spanien efter studenten men även för att min spanskagrupp består av 99 % naturare. di haver ju nämligen alla hästar hemma till skillnad från oss lätt IQ-befriade samhällare.


imorgon ska vi förövrigt ha spex och jag ska ha på mig en onepiece för första gången i hela mitt liv. det ska bli intressant. CIAO BELLOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0