SAMMA GAMLA VISA MEN JAG VET INTE VAD DET ÄR FÖR LÅT


detta är jag och min fina vän helena som är sååå fotogenuiqe! är det nån som tar upp en kamera så är hon först på plats!! not, bruden är kamera-skygg asso. jag blir så arg på såna personer som helena för hon föddes ju liksom till värsta skönhetsgudinnan ÅSÅ vill kvennan inte va med på bild? dör ju. själv är man ful som aset men pryder ändå tio av mina vänners iphone-bakgrunder likzåm, dom stackarna

men jajaaaaaaa, kära amigos, JAG LEVER!!!!!!!!!!!! körlektionen gick baskemig bra, läraren sa till och med att jag var duktig (?!) har la haft lite väl dålig självuppfattning dåraa kanske. efteråt så mötte jag upp louise och elinor då det var dax för höjdpunkten i veckan - street dance. så sinnessjukt sköj! dansen har sannerligen varit en missing part i mitt liv sen jag har pajat både fötter och knän. nu vaknas det käk PRONTO och sen ikväll blir det en salig massa plugg och plugg och plugg...... åså lite plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0