LET'S SWAG EVERYBODY

så jävla götttttttt, vi skickade in det slutgiltiga projektet förut! no more projje-plugg, och att vi skickade in 4 dagar innan det egentligen ska vara inlämnat bör jag ju också tillägga! fina sovmorgnar och tidiga skoldagar det kommer bli nu framöver.. springer annars runt som en galning här hemma med musik på högsta volym och tvättar/diskar om vartannat. någon måste ju ta mammarollen nu när hon är på gran canaria, och jag måste säga att jag lyckas riktigt bra. skinande rent it is!

idaaaag ska jag pluggaaaaaaaa, sen bp med ahlgren och sen kommer armin hit och gör mig sällskap. hatar att sova själv, det spökar ju av någon skum anledning här i vår helt nybyggda lägenhet. haha okej, mogen chääyyy redo för vuxenlivet yeppp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0