MY FEELINGS FOR YOU HAVE ALWAYS BEEN REAL

 
men hallå där, det var inte igår! mycket har hänt sedan sist. kom hem från en tre månader lång visit i australien igår eftermiddag. resan var magisk, finner inga bättre ord för att beskriva den. det var en mix av värmen, vännerna och upplevelserna som gjorde den till en resa jag sent kommer glömma! dock var det väldigt skönt att komma hem och träffa alla nära och kära, lagom till jul åsådär. blev helt varm i kroppen när jag såg min fina pojkvän på flygplatsen med hans gosiga dunjacka på. som om det  bilen hem möttes jag av en trevlig överraskning då jag kollade antagningsbeskedet till högskolan vt 13. jag blev nämligen antagen till sjukgymnastprogrammet i uppsala!! det är något som jag har drömt om sedan gymnasiet så jag blev väldigt glad. då blir det alltså en flytt upp till syrran efter nyår! ska bli så mysigt att få spendera mer tid med henne, som jag har saknat det sedan hon flyttade hemifrån! 
 
jaaaaaaaja, sitter för tillfället och uppdaterar min house lista på spotify, mycket som har hänt på musikfronten sedan jag åkte till australien märker jag! har även varit ute och sprungit samt tvättat igenom alla mina reseklääär idag! nu ska jag göra mig iordning för att åka till stan med armin! måste rusta upp en vintergarderob nu när det tydligen har gått och blivit 20 minus i detta kalla vinterland! lite julklappar ska jag nog införskaffa mig och. med det bugar och bockar jag för mig och HAHA alltså fy vad jag har tappat det här med att blogga. får jobba på det! tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0