I'M FEELING GREAT, I'M FEELING AWESOME

hejhopp. gårdagen blev efter mycket om och men GRYM! förade lite hos emma i tdala och vid elva någon gång åkte vi in till skövde och husse. det blev lite efterlängtat glammande, tjöt åsådär ni veeet. väldigt lyckad kväll! idag har jag vaknat upp bredvid världens snyggaste, gjort premiär i vårjackan och i vårskorna och till och med tagit hojjen till pappa i det vackra vårvädret. farmor och farfar var där och vi tog en promenix upp till wallermans för att fira papi som fyller år imorgon. nu är jag så sjukt proppmätt att jag inte ska käka på sjuttio år men det var det värt.

 och hepphapp amigos, nu fick jag galet mycket söndagsångest. måste plugga jävel hela kvällen för imorgon ska jag ha spanskaredovisning i typ fem minuter och jag har inte börjat öva än. jäkla skit och...... smartassss matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0