I CAN FEEL THE SUN WHENEVER YOU'RE NEAR

2011 hade sina upp-och nedgångar men för att sammanfatta de 365 dagar som har gått så har det varit ett sjukt grymt år! det innehöll allt mellan himmel och jord, ett år fullproppat med roligheter helt enkelt. man tackar, man tackar.

nyårsafton igår var sköj, förade lite med tjejerna hos elina och drog sedan till grannen som hade fieeesta. dökul med hemmafest för omväxlighetens skull. vid tvåsnåret bestämde jag och mina två kompanjoner att vi skulle ta bussen hem vilket visade sig vara lite utav ett mysterium. började med att vi gick åt helt fel håll, frågade några om vägen som sa att vi va helt ute och cykla, fick panik, började springa i våra förbaskade klackar, försökte lifta med 25 bilar men ingen stannade, men BAAAAAAM. tro't eller ej så hann vi precis med bussakraket som tur var. lite flyt ska man väl ha ändå. idag har man väl mått sisådär men med en redig man vid min sida som har pysslat om mig så har det gått vägen ändå. ikväll ska jag till louise och mysa med mina damos. välbehövligt må jag lova! love u


tkr om er. förlåt att jag tar upp halva bilden, ocharmigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0