DANSA, PAUSA, DANSA, PAUSA

assåååååååå, då hade man prov i förmiddags då och sitter redan nu och pluggar inför nästa. på en freakin fredag...... har geografiprov första lektionen på måndag så hela min jävla helg är förstörd. hade köpt det om det var typ spanskaprov eller nåt, men geooografiiiii? for real! taaaack för den samhäll, ni planerar in prov sämst i hela jävla världen.

jaja, inväntar för tillfället tacos och ikväll ska jag på bio med pappsen. vi ska glo på kvarteret skatan reser till laholm. brukar annars dissa svenska filmer meeeeen jag hoppas att den är nåt att ha, annars lär jag få ett ohållbart överskott av ilska. pussokjaaaamizar


jetefin och seriös bild tagen i bibblan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0