ALL THE THINGS YOU SAID THEY ARE STUCK INSIDE MY HEAD

haha gud vilken dag detta har varit. har bara sovit och sovit och sovit, så inga knop har blivit gjorda förutom 4 h jobb nu på kvällen. men jobbet rullar fint, kul att träffa alla gosiga kollegor igen som droppar in nu efter semestern! men imorgon är jag ledig och då kommer det finfrämmat till skövdetown. me gusto!
 
måste ta mig i kragen och börja SERIÖST med träningen snart.. blir bara lite ströträning här och där, en löprunda hit och en pw dit. jag har ett gymkort som bara slukar pengar så varför inte utnyttja det? skärpning matilda! men jag är inte in the right mood. äsh de kommer, det kommer! när hösten kommer, så kommer även alla mina favvis-pass till gymmet! MRL, bodypump, afro och spinning etc. etc. ska boka en solsemester till vintern så jag har nåt mål att sträva efter!! winterbeach 14
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0